ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Jak budu informován/a o stavu objednávky ?
Náš systém je plně automatizovaný, jakmile si vytvoříte objednávku budete informováni o přijetí objednávky, dále o přijetí platby, naskladnění či odeslání.
Mám osobní odběr, kdy si mohu vyzvednout?
Prosíme o vyčkání informačního emailu, kde budete mít potvrzeno, že je objednávka hotová a připravená k vyzvednutí. Pokud jste tento email neobdrželi, ještě není připravena..
Co dělat, když jsem obržel/a email o převzetí zásilky do přepravy a nic mi nepřišlo?
V tomto případě prosíme o kontaktování přepravní služby, kde sdělíte trasovací číslo zásilky a budete postupovat dle instrukcí operátora.
Jak mohu reklamovat dodané zboží?
Pokud chcete reklamovat, prosíme o vyplnění reklamačního formuláře, kde nám popíšete důvod reklamace, vložíte foto reklamovaného produktu a odešlete. Jakmile obdržíme Vaši reklamaci, budeme Vás o jejím průběhu kontaktovat.
Mohu si vyzvednout zboží u vás?
Ano, zboží si můžete u nás vyzvednout na pobočce v Českých Budějovicích , Rudolfovská 151/60.
Za jak dlouho dodáte například 100 kusů ?
Tiskneme často ve větším množství, proto i u takového množství je dodání do 10 ti pracovních dnů. Záleží však na rychlost dodání textilu od dodavatele, někdy se to může protáhnout i déle.
Další informace jsme shrnuli v Live chatu, kde pomůže užitečný asistent.
Ano nabízíme. Již od 5 kusů.
Slevy jsou: 5-10ks – 8%
10-30ks – 13% 20-100 kusů – 18%
100-10 000 kusů – Individuálně
U některých produktů se to však může i rapidně měnit