🚚 Doprava od 89 Kč
Vytvoř si potisk - logo
Co hledáte

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky („Obchodní podmínky“) obchodní společnosti Vytvor si potisk s.r.o., IČO 17708044, DIČ CZ17708044, se sídlem Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 375318, datová schránka 3m7chmv (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou – spotřebitelem („kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na www.vytvorsipotisk.cz („webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní obchodu“).

1.2. Je-li kupující právnickou osobou či osobou jednající při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání, uplatní se na její vztahy s prodávajícím Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod.

1.3. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před těmito Obchodními podmínkami.

1.4. Kupní smlouva i Obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

1.5. Prodávající může měnit či doplňovat znění Obchodních podmínek; nové znění je účinné pro smlouvy uzavřené po jeho zveřejnění na webové stránce.

1.6. Definice:
Cena – peněžní částka za zboží uvedená u položky v E-shopu.
Cena za dopravu – peněžní částka za doručení a balné.
Celková cena – součet Ceny a Ceny za dopravu.
DPH – daň z přidané hodnoty dle právních předpisů.
Objednávka – závazný návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy.
Faktura – daňový doklad vystavený prodávajícím.
Uživatelský účet – účet kupujícího v E-shopu.

1.7. Provozovna: Výrobní provoz prodávajícího je umístěn v Českých Budějovicích (aktuální adresa je uvedena v kontaktech na webu).


2. Uživatelský účet

2.1. Na základě registrace kupujícího na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může objednávat zboží („uživatelský účet“). Objednávku lze provést i bez registrace.

2.2. Při registraci a při objednávce je kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje a v případě změny je aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím jsou považovány za správné.

2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen tyto údaje chránit.

2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, zejména pokud jej kupující déle než 2 roky nevyužívá nebo poruší své povinnosti z kupní smlouvy. Prodávající neodpovídá za ztrátu dat způsobenou uživatelem.

2.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě (údržba HW/SW).


3. Uzavření kupní smlouvy

3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, včetně cen včetně DPH a všech souvisejících poplatků.

3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje též informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží na území České republiky.

3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář, který obsahuje zejména:
3.3.1. objednávané zboží (vložené do košíku),
3.3.2. způsob úhrady ceny a doručení zboží,
3.3.3. náklady spojené s dodáním zboží,
3.3.4. případně výši slevy (voucher, slevový kód).

3.4. Před odesláním objednávky může kupující údaje kontrolovat a opravovat. Odesláním objednávky potvrzuje seznámení s těmito Obchodními podmínkami.

3.5. Odeslání objednávky je závazným návrhem kupní smlouvy.

3.6. Prodávající po obdržení objednávky její přijetí neprodleně potvrdí e-mailem na adresu kupujícího.

3.7. Prodávající je oprávněn požádat o dodatečné potvrzení objednávky (např. telefonicky).

3.8. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost 15 dnů.

3.9. Smluvní vztah vzniká doručením přijetí objednávky (akceptace) kupujícímu e-mailem.

3.10. Nemůže-li prodávající splnit některý požadavek uvedený v objednávce, zašle kupujícímu pozměněnou nabídku a vyžádá si stanovisko kupujícího.

3.11. Pozměněná nabídka je novým návrhem kupní smlouvy; smlouva je uzavřena její akceptací kupujícím e-mailem.

3.12. Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku; náklady na jejich použití si hradí sám.

3.13. Zjevně chybná cena. Je-li u zboží uvedena zjevně chybná cena (zejména cena zjevně neodpovídající obvyklé ceně nebo vzniklá zjevnou chybou v psaní či počítání, např. chybějící/přebývající číslice), není prodávající povinen dodat zboží za tuto cenu, a to ani po potvrzení objednávky dle čl. 3.9. Kupující bude bezodkladně kontaktován s nabídkou uzavřít smlouvu v pozměněné podobě (za správnou cenu). Za zjevnou chybu se považuje zejména cena o řád nižší/vyšší než obvyklá tržní cena zboží. Tím nejsou dotčena zákonná práva spotřebitele.

3.14. Neakceptuje-li kupující nabídku dle čl. 3.13 ve lhůtě 3 dnů od jejího odeslání, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.


4. Kupní cena zboží a platební podmínky

4.1. Kupní cenu a náklady na dodání zboží může kupující uhradit těmito způsoby:

  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího vedený u Fio banka, a.s. (variabilní symbol = číslo objednávky; splatnost platby do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy),

  • on-line platbou přes platební bránu Comgate (včetně případné odložené platby dle nabídky brány),

  • dobírkou při převzetí zboží (poplatek 130 Kč),

  • na fakturu se splatností (pouze pro podnikatele na základě předchozího schválení prodávajícím).

4.2. Není-li výslovně uvedeno jinak, kupní cena nezahrnuje náklady na dopravu a balení; ty se zobrazují v košíku a připočítávají se k ceně.

4.3. V případě bezhotovostní platby provede kupující úhradu na základě platebního pokynu; zboží bude odesláno po dokončení zakázkové výroby.

4.4. Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn připsáním částky na účet prodávajícího; při platbě kartou okamžikem potvrzení platby platební bránou Comgate.

4.5. Prodávající je oprávněn požadovat úhradu celé ceny před odesláním zboží (§ 2119 odst. 1 OZ se nepoužije).

4.6. Případné slevy poskytnuté prodávajícím nelze vzájemně kombinovat.

4.7. Prodávající vystaví daňový doklad (fakturu) po úhradě ceny; faktura bude doručena elektronicky, pokud kupující nepožádá jinak.

4.8. Smluvní pokuta při prodlení – pouze pro podnikatele (IČO). Nebude-li faktura se splatností uhrazena včas, je kupující-podnikatel povinen zaplatit smluvní pokutu 0,3 % z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše 10 % z dlužné částky. Tím není dotčeno právo prodávajícího na náhradu škody.


5. Odstoupení od kupní smlouvy (spotřebitel)

5.1. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy mimo jiné v případech dle § 1837 OZ, zejména u:
5.1.1. zboží upravovaného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (zakázková výroba – např. potisk s vlastním motivem/fotografií/jménem),
5.1.2. zboží v uzavřeném obalu, které bylo po dodání vyňato a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (např. spodní prádlo).

5.2. Není-li dána výjimka dle čl. 5.1, má spotřebitel právo odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží; u vícedílného plnění od převzetí poslední části. Odstoupení zašle kupující e-mailem na info@vytvorsipotisk.cz.

5.3. Pro odstoupení může kupující využít vzorový formulář (příloha).

5.4. Při odstoupení je kupující povinen vrátit zboží do 14 dnů od odeslání odstoupení; nese náklady vrácení. Zboží musí být vráceno nepoškozené a neopotřebené, pokud možno v původním obalu.

5.5. Prodávající vrátí kupujícímu veškeré přijaté peněžní prostředky bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení; prodávající není povinen vracet prostředky dříve, než mu bude zboží vráceno nebo kupující prokáže jeho odeslání.

5.6. Bude-li vrácené zboží poškozené či nadměrně opotřebené, může prodávající přiměřeně snížit vracenou částku o míru znehodnocení (započtením).

5.7. Do převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od smlouvy odstoupit; kupní cenu vrátí bez zbytečného odkladu.

5.8. Byl-li se zbožím poskytnut dárek, vrací se společně se zbožím; jinak je prodávající oprávněn požadovat jeho hodnotu.

5.9. Podnikatel (nákup na IČO) – právo odstoupit dle čl. 5.2 nevzniká.


6. Zrušení objednávky

6.1. U zboží upraveného na přání může kupující bezdůvodně zrušit objednávku pouze do okamžiku úhrady nebo bez zvolené dobírky; v ostatních případech rozhodne prodávající o dalším postupu.

6.2. Zruší-li prodávající objednávku (např. dlouhodobá nedostupnost), informuje kupujícího e-mailem/telefonicky a domluví další postup.

6.3. Neodebere-li kupující zboží bez předchozího akceptovaného zrušení, hradí účelně vynaložené náklady (materiál, potisk, doprava, skladné). Tím není dotčeno právo nepřevzít zboží při zjevné nesrovnalosti dle čl. 8.

6.4. Nepřevezme-li kupující zboží ani do 3 týdnů od prvního vyrozumění o připravenosti, je prodávající oprávněn zboží realizovat nebo zlikvidovat k úhradě svých nákladů. Kupující neuděluje prodávajícímu licenci k užití svých grafických podkladů pro marketing či prodej jiným osobám. Prodávající je oprávněn užít podklady v nezbytném rozsahu pro evidenci, právní obranu a uplatnění nároků (např. fotodokumentace, účetní doklady) a zavazuje se anonymizovat osobní údaje. Toto ustanovení je provázáno s čl. 9.5.


7. Přeprava a převzetí zboží

7.1. Prodávající určuje způsob doručení, není-li sjednáno jinak. V košíku lze zvolit Zásilkovnu (výdejní místo / doručení na adresu – „Nejlevnější doručení na adresu“).

7.2. Je-li prodávající povinen dodat zboží na místo určené kupujícím, je kupující povinen zboží při dodání převzít. Nepřevezme-li zboží ani po opakovaném pokusu, může nést náklady na další doručení nebo skladování.

7.3. Je-li z důvodů na straně kupujícího nutno doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, uhradí kupující s tím spojené náklady.

7.4. Při převzetí je kupující povinen zkontrolovat obal; při zjevné závadě ji oznámí dopravci a může zásilku nepřevzít. Lze požadovat sepsání protokolu.

7.5. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje převzetí zásilky v neporušeném stavu.

7.6. Změna dopravce. Přesahuje-li zásilka limity zvoleného způsobu přepravy nebo vyžaduje-li bezpečné doručení jiný způsob, může prodávající jednostranně změnit dopravce/způsob doručení; tím nedojde ke zvýšení ceny dopravy ani ke zhoršení úrovně služby oproti volbě kupujícího, není-li ujednáno jinak. Vždy bude zvolen nejlevnější možný způsob doručení na adresu kupujícího.


8. Práva z vadného plnění (nesoulad s kupní smlouvou)

8.1. Prodávající odpovídá, že zboží při převzetí nemá nesoulad s kupní smlouvou.

8.2. Není-li zboží ve shodě (vlastnosti, množství, jakost, funkčnost apod.), má kupující níže uvedená práva; nevztahuje se na vady, pro které byla sjednána nižší cena, na běžné opotřebení a u použitého zboží přiměřeně jeho povaze.

8.3. Domněnka vady: Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to odporuje povaze věci nebo se prokáže opak.

8.4. Nepodstatné porušení smlouvy: kupující může požadovat opravu/doplnění chybějící části, nebo přiměřenou slevu. Odstoupení nepřipadá v úvahu.

8.5. Podstatné porušení smlouvy: kupující může požadovat dodání nové věci bez vady / dodání chybějící části, opravu, přiměřenou slevu, nebo odstoupit.

8.6. Následná volba: Neodstraní-li prodávající vadu v přiměřené lhůtě nebo oznámí-li, že ji neodstraní, může kupující požadovat slevu nebo odstoupit. Odstoupení je přípustné i při opakovaném výskytu vady po opravě nebo při větším počtu vad.

8.7. Uplatnění: Reklamace se uplatňuje na provozovně nebo e-mailem na info@vytvorsipotisk.cz; za okamžik uplatnění se považuje doručení reklamovaného zboží prodávajícímu.


9. Další práva a povinnosti smluvních stran

9.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem zaplacení celé kupní ceny.

9.2. Prodávající není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) OZ.

9.3. Mimosoudní řešení sporů: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz; platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

9.4. Barevné podání: Při objednávce přes e-shop nelze dojednat barevné profily monitoru kupujícího. Prodávající používá profily dle tiskových zařízení; absolutní shodu s náhledem na monitoru nelze garantovat. Požaduje-li kupující co nejpřesnější podání barev, uvede požadavek v poznámce; taková objednávka je do dojednání profilu nezávazná. Požaduje-li kupující shodnost mezi více kusy, objedná je v jedné objednávce.

9.5. Podklady kupujícího a práva třetích osob: Kupující odpovídá, že má potřebná práva k užití grafických podkladů (autorská, ochranné známky apod.) a že jejich použití neporušuje práva třetích osob. Prodávající může objednávku odmítnout/zrušit, zjistí-li zjevné riziko porušení. Kupující nahradí prodávajícímu škodu způsobenou porušením této povinnosti.


10. Ochrana osobních údajů (GDPR)

10.1. Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb.

10.2. Účely a právní základy:
(a) plnění smlouvy a před­smluvní opatření (objednávka, doručení, reklamace),
(b) splnění právních povinností (účetnictví, daně),
(c) oprávněné zájmy (ochrana práv, prevence podvodů, nezbytná analytika pro provoz e-shopu),
(d) souhlas (marketing e-mailem mimo soft opt-in, marketingové/analytické cookies).

10.3. Marketing e-mailem: Obchodní sdělení jsou zasílána na základě souhlasu nebo v režimu soft opt-in dle § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. (vlastní obdobné výrobky/služby); odhlášení je možné kdykoli v každém e-mailu.

10.4. Doba uchování: Po dobu trvání smluvního vztahu a po nezbytnou dobu k ochraně práv a plnění zákonných povinností; u souhlasu do jeho odvolání.

10.5. Příjemci: Dopravci, poskytovatelé platebních služeb (např. Comgate), účetní/IT poskytovatelé, orgány veřejné moci dle zákona.

10.6. Práva subjektu údajů: Právo na přístup, opravu, výmaz, omezení, námitku, přenositelnost, stížnost u ÚOOÚ. Podrobnosti viz Zásady zpracování osobních údajů na webu.


11. Cookies a obdobné technologie

11.1. Nezbytné cookies (pro chod webu/košíku) používáme bez souhlasu.

11.2. Analytické a marketingové cookies používáme pouze na základě aktivního souhlasu uděleného v cookie liště; souhlas lze kdykoli odvolat/změnit. Podrobnosti viz Zásady cookies na webu.

11.3. Remarketing může využívat např. Google, Meta (Facebook), Seznam; zpracování probíhá jen při uděleném souhlasu.


12. Doručování a služba „Express“

12.1. Běžná korespondence může probíhat e-mailem na adresy uvedené v objednávce/uživatelském účtu či na webu prodávajícího.

12.2. Express – definice: „Express“ znamená prioritní zařazení zakázky do výroby před jinými zakázkami; nejpozději druhý pracovní den po úhradě (a po akceptaci tiskových podkladů) jsou provedeny první úkony (příprava tisku, rezervace kapacity, přestavba stroje). Termín dodání je orientační a závisí také na dostupnosti materiálů a kapacitách dopravců.

12.3. Poplatek za Express: Poplatek se nevrací, pokud již byly provedeny úkony směřující ke zrychlení výroby/expedice. Nebyl-li žádný úkon proveden, náleží kupujícímu poměrné nebo plné vrácení poplatku.

12.4. Informování o zpoždění: Hrozí-li zpoždění oproti orientačnímu termínu, prodávající kupujícího přiměřeně informuje e-mailem či telefonicky bez zbytečného odkladu.


13. Souhlas se zasíláním obchodních sdělení

13.1. Po dokončení objednávky lze zasílat obchodní sdělení v režimu soft opt-in (vlastní obdobné výrobky/služby) s možností snadného odhlášení v každém e-mailu; jinak jen na základě souhlasu.

13.2. Odhlášení je možné kdykoli odkazem v e-mailu nebo kontaktováním zákaznické podpory.


14. Závěrečná ustanovení

14.1. Obsahuje-li vztah mezinárodní prvek, řídí se českým právem; tím nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z kogentních předpisů jeho státu.

14.2. Je-li některé ustanovení neplatné nebo neúčinné, nahradí je ustanovení co nejbližší svým smyslem; neplatnost části nezpůsobuje neplatnost celku. Změny a doplňky vyžadují písemnou formu (postačí elektronická).

14.3. Archivace a přístup: Kupní smlouva včetně Obchodních podmínek je archivována elektronicky; na vyžádání prodávající zašle její znění kupujícímu e-mailem.

14.4. Přílohou je vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, pokud není v příloze, lze si jej vyžádat na emailu info@vytvorsipotisk.cz. Moment započení Odstupování od smlouvy začíná v momentě příchodu emailu s žádostí pro zaslání vzorového formuláře pro Odstoupení od kupní smlouvy.

14.5. Kontaktní údaje prodávajícího: 

Vytvor si potisk s.r.o., IČO 17708044, DIČ CZ17708044
Sídlo: Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha
Datová schránka: 3m7chmv
E-mail: info@vytvorsipotisk.cz
Bankovní spojení: Fio banka, a.s.
Platební brána: Comgate

14.6. Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 2. 10. 2025.

ÚŽASNÝ TÝM POTISKŮ

Kvalitní potisk, který vydrží

Využíváme špičkové technologie potisku, abychom vám přinesli maximální odolnost, pohodlí a radost z vašich vlastních návrhů. Každý potisk vytváříme s důrazem na detail a kvalitu, abyste se mohli těšit z dlouhotrvajících výsledků, ať už tisknete na bavlnu, polyester, keramiku, sklo nebo další materiály. Vaše potisky budou nejen krásné na pohled, ale také odolné vůči praní a sušení. Věříme, že každý váš návrh si zaslouží to nejlepší – a my jsme tu, abychom to zajistili.