OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky pro maloobchod
1. Úvodní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) obchodní společnosti Vytvor si potisk s.r.o., Chudenická 1059/30, Praha, 110 00 Praha 1, identifikační číslo: 17708044, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 375318 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce https://www.vytvorsipotisk.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Je-li kupující právnickou osobou či osobou, která jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, uplatňují se na její vztahy s prodávajícím Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Prodávající může měnit či doplňovat znění obchodních podmínek. O těchto změnách bude zákazník informován a nové obchodní podmínky budou účinné pro kupní smlouvy uzavřené po jejich zveřejnění na webové stránce.
2. Uživatelský účet
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). Kupující může provádět objednávání zboží také bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správné a pravdivé údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než dva (2) roky nevyužívá, nebo v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek). Prodávající nenese odpovědnost za případné ztráty dat způsobené uživateli při používání uživatelského účtu.
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo třetích osob.
3. Uzavření kupní smlouvy
3.1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Toto ustanovení neomezuje možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží na území České republiky.
3.3. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.3.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.3.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží a údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
3.3.3. nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“),
3.3.4. výši slevy (informace o uplatněném voucheru, slevovém kódu).
3.4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, včetně možnosti zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
3.5. Odeslání objednávky se považuje za závazný návrh kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
3.6. Prodávající po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu neprodleně potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.7. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.8. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
3.9. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.10. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho elektronickou adresu pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
3.11. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
3.12. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.
4. Kupní cena zboží a platební podmínky
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 2802378784/2010 vedený u společnosti Fio Bank (dále jen „účet prodávajícího“), jako identifikátor platby uvede kupující číslo objednávky; platba musí být provedena do tří dnů od uzavření kupní smlouvy.
- On-line platbou přes platební bránu ComGate, kdy je kupující při volbě on-line platby přesměrován přímo na platební bránu a provede platbu jedním z nabízených prostředků této brány, kde je i možnost Odložené platby, kterou zprostředkovává Comgate.
- Dobírkou hotově při převzetí zboží. Dobírka je zpoplatněna extra poplatkem ve výši 130 Kč, který bude připočten k celkové ceně objednávky.
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. V případě bezhotovostní platby je vystaven platební příkaz, na jehož základě provede platbu a poté mu po dokončení zakázkové výroby bude odesláno zboží. Platbu platební kartou lze provést přes platební bránu ComGate.
4.4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.8), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.7. Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží. Daňový doklad bude zaslán v elektronické podobě na e-mailovou adresu kupujícího, pokud kupující nepožádá jinak.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy při dodávce zboží:
5.1.1. které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
5.1.2. které se dodává v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (jedná se zejména o spodní prádlo).
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 nebo o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. V případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující prodávajícímu e-mailem na adresu info@vytvorsipotisk.cz.
5.3. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Pro doručování odstoupení od smlouvy platí ustanovení čl. 12 těchto obchodních podmínek.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží musí být vráceno prodávajícímu nepoškozené a neopotřebované, a je-li to možné, v původním obalu.
5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží dle čl. 5.4 obchodních podmínek, nejpozději do třiceti (30) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, a to bezhotovostně na účet sdělený kupujícím. Prodávající může požádat kupujícího o doložení dokladu o zakoupení zboží.
5.6. Kupující bere na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno nebo opotřebeno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody, která prodávajícímu vznikla. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. Zrušení objednávky
6.1. V případě zboží upraveného na přání zákazníka může kupující odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu pouze v případě, že objednávka ještě nebyla uhrazena nebo nebyla zvolena platba dobírkou. Zrušení objednávky může kupující provést e-mailem na adresu info@vytvorsipotisk.cz. V ostatních případech si prodávající vyhrazuje právo rozhodnout o způsobu řešení daného problému.
6.2. V případě zrušení objednávky ze strany prodávajícího (např. z důvodu aktuální nedostupnosti objednaného zboží) bude kupující na tuto skutečnost upozorněn e-mailem na adresu uvedenou v objednávce nebo při registraci, případně telefonicky na čísle, které uvedl ve své objednávce či při registraci. Na dalším postupu se obě strany vzájemně domluví.
6.3. V případě, že si kupující neodebere objednané zboží bez předchozího zrušení objednávky (akceptované prodávajícím), nese vzniklé náklady spojené s výrobou a doručením zboží kupující. Tímto není dotčeno právo kupujícího zboží nepřevzít z důvodu rozporu s kupní smlouvou dle ujednání o právech z vadného plnění (článek 7).
6.4. Zboží, které kupující nepřevzal ani po 3 týdnech od prvního informování ze strany prodávajícího o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí, může prodávající dle svého uvážení dále využít, zejména darovat nebo prodat třetím osobám, a to i v případě, že kupující při tvorbě produktu použil vlastní grafické podklady. Neodebráním objednaného zboží poskytuje kupující prodávajícímu bezúplatnou licenci pro použití díla (grafického návrhu) na neodebraném produktu. Prodávající může na kupujícím vymáhat náklady vztahující se k neodebrané objednávce (např. náklady na potisk, materiál a neúspěšný pokus o doručení).
7. Přeprava a převzetí zboží
7.1. Prodávající určuje způsob doručení zboží, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Kupující má možnost vybrat si v košíku přepravu přes společnost Zásilkovna - na výdejní místo Zásilkovny nebo doručení na adresu, kterou zajišťuje společnost Zásilkovna. Tato možnost je v košíku označena jako "Nejlevnější doručení na adresu."
7.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Pokud kupující nepřevezme zboží ani po opakovaném pokusu o doručení, může být kupující zodpovědný za náklady na další doručení nebo skladování zboží.
7.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
7.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Kupující má také právo požádat o sepsání protokolu s přepravcem jako doklad pro případnou reklamaci.
7.5. Podpisem přejímacího (příp. zasilatelského, dodacího) listu kupující potvrzuje převzetí zásilky v neporušeném stavu.
8. Práva z vadného plnění
8.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
8.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
8.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
8.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
8.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
8.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
8.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
8.3. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu nebo od kupní smlouvy odstoupit. Tento požadavek nelze uplatnit, pokud kupující o neshodě s kupní smlouvou věděl nebo ji sám způsobil. Ustanovení uvedená v čl. 8.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
8.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
8.5. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
8.6. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny nebo na elektronické adrese info@vytvorsipotisk.cz. Kupující je povinen doručit prodávajícímu reklamované zboží spolu s reklamací. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
8.7. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
9.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
9.4. Kupující bere na vědomí, že při zadání objednávky pouze skrze e-shop prodávajícího nelze dojednat konkrétní použití barevných profilů. Prodávající nedisponuje barevnými profily monitoru(-ů) kupujícího. Prodávající využívá technologie barevných profilů pro každé tiskové zařízení, nicméně při zadání objednávky přes e-shop nelze garantovat věrnost barevného podání vzhledem k monitoru(-ům) kupujícího a případně i k jiným produktům, které si kupující nechal zhotovit u prodávajícího dříve nebo u jiných dodavatelů. Pokud kupující požaduje v rámci tiskové technologie co nejpřesnější podání barev, je oprávněn odeslat objednávku, ve které v textové poznámce v posledním kroku objednávky uvede, že chce dojednat použití barevných profilů. Taková objednávka je považována za nezávaznou do té doby, dokud prodávající kupujícího nekontaktuje a problematika barevných profilů není dohodnuta ke spokojenosti obou stran. Pokud kupující požaduje zhotovení více kusů produktů se zcela identickým barevným podáním, je povinen tyto produkty objednat v rámci jedné objednávky.
9.5. Kupující je zodpovědný za správnost a oprávněnost přidané grafiky při zadávání objednávky. Pokud grafika obsahuje prvky, které jsou registrované nebo majetkem třetí strany, je nutné mít povolení k jejich použití. Pokud Vytvor si potisk s.r.o. nevědomky vytvoří objednávku s takovou grafikou, veškerá odpovědnost za její použití zůstává na straně objednavatele. V případě, že zjistíme, že grafika není vlastním dílem objednavatele, si vyhrazujeme právo objednávku zrušit.
10. Ochrana osobních údajů
10.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
10.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).
10.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
10.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
10.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
10.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
10.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
10.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 10.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
10.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
10.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
10.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
11. Zasílání obchodních sdělení, ukládání cookies a remarketing
11.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
11.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11.3. Pro relevantní inzerci prodávající využívá soubory cookie uložené v prohlížeči kupujícího. Pro remarketing využívá prodávající služeb společností Google, Facebook, Seznam, a.s. Pro analýzu demografických a zájmových údajů využívá prodávající službu Google Analytics. Od používání souborů cookie společností Google je možné se odhlásit na stránce Nastavení reklam společnosti Google. O uživateli prodávající neshromažďuje citlivé údaje jako je IP adresa a získané údaje nepřiřazuje k jiným údajům, které by umožnily zjištění totožnosti uživatele.
12. Doručování
12.1. Smluvní strany mohou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.
12.2. Expresní doručování: Služba expresní dodání je služba, která je orientační, nikoliv garanční. V tomto termínu je jen na výrobci, jakou maximální snahu vyvine. Tato služba je závislá na dodavatelích potřebných materiálů pro výrobu zakázkové výroby, kteří nám nejsou schopni garantovat dodání. Kupující je povinen si objednávku tzv. hlídat a ptát se našich operátorů na live chatu na možný termín dodání. Naší povinností není kupujícího vyrozumět o tom, zda bude objednávka doručena do termínu, který si nastavil v objednávce, pokud se sám neozve. Objednávka nadále platí a výrobce může dále produkty vyrábět až do 7 dnů od vytvoření objednávky. Pokud chce takovou objednávku kupující zrušit, na které má aktivní službu Express, musí to udělat okamžitě a nejpozději 1 den před samotnou výrobou. Expedice probíhá v den dokončení produktů, takže informace o zrušení objednávky musí být předložena výrobci nejpozději do 1 dne před expedicí, a to přes live chat nebo email. Pokud se tak nestane a kupující chce přesto objednávku zrušit, má výrobce/dodavatel nárok na uhrazení všech výrobních nákladů za každý produkt v objednávce, které si sám stanoví, a objednávku zruší. Tato částka nemůže přesahovat 79 % z ceny objednaného produktu. Minimální částkou je 50 % z objednaného produktu. Zrušení objednávky je možné od 1 dne před expedicí, bez poplatků na výrobu. V tomto případě bude vrácena celá částka z objednávky a objednávka bude zrušena.
12.3. Kupující nemá nárok na vrácení expresního poplatku za jakýchkoliv okolností, protože je od přijetí takovéto objednávky s objednávkou pracováno.
13 Souhlas se zasíláním obchodních sdělení
13.1 Zákazník tímto souhlasí s tím, že po dokončení objednávky může být jeho e-mailová adresa využita k zasílání obchodních sdělení, která mohou obsahovat informace o nových produktech, speciálních nabídkách, slevách, dárcích k svátku, připomínkách po uplynutí určitého časového období, případně jiných marketingových sděleních.
3.2 Tento souhlas může zákazník kdykoliv odvolat kliknutím na odkaz pro odhlášení, který je součástí každého e-mailu, nebo kontaktováním naší zákaznické podpory.
14. Závěrečná ustanovení
13.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
14.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, nastoupí na jeho místo ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení neovlivňuje platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu, kterou lze realizovat i elektronickými prostředky.
14.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
14.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
14.5. Kontaktní údaje prodávajícího:
- Adresa sídla společnosti: Vytvor si potisk s.r.o., Chudenická 1059/30, Praha 2, 102 00.
- Adresa elektronické pošty: info@vytvorsipotisk.cz.
14.6. Obchodní podmínky platné a účinné pro dřívější období lze vyžádat na e-mailové adrese info@vytvorsipotisk.cz.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 29.8.2024